![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#17 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Kul att du tittade in och att du fortfarande bygger lite. Som jag har sagt och skrivit tidigare, så är jag fortfarande beredd att betala en slant för dina lok. För mig, behövs det ingen superdetaljerad version. Håller dom bara samma klass, som din Betaversin av BJ C3, så är jag helnöjd. Mg-loket och Carlssonvagnen som du höll på med tidigare. Du filar ingenting på dom längre (samma problem där, med bra ritningar?). Över till ett ämne, som jag tog upp för flera år sedan. Ett Ebuzz-konto. Där frivilliga har lust att sätta in en slant på (frivilligt belopp). Så att alla duktiga 3D-byggare kunde bli sponsade med pengar till ritningar och andra utlägg som dom har. Fanns inget intresse då, men det har kanske ändrats under årens lopp. Finns det fler, som är villiga att sponsra lite?
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2007-08-10 klockan 18:44. |
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|