|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 | |
|
Medlem
|
Citat:
. Jippie!!
__________________
Mattias Andersson |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
Ort: Göteborg, Westra Goataland
Inlägg: 684
|
Det här blev typ en screenshottråd tycker jag!
Är mellanvagnen klar... Skulle bli roligt att se några bilder på den.
__________________
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Medlem
|
Citat:
Jaså det tycker du??? Jag tycker att det ser ut som miljöer med enbart Regina i lite olika miljöer. Det är väl bättre att visa miljöbilder än att bara visa en tråkig bild på tåget, det tycker jag i varje fall. Sen om tåget visas i miljöbild så kan verkligen se hur det ser ut på de rutter man skulle vilja åka på. MVH Kenneth
__________________
MFF SM-Guld 2010?? Javisst blev det så !
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tidigare haroldlowe12
Reg.datum: Mar 2007
Ort: Söderhamn, Sverige
Inlägg: 257
|
I villka exemplar kommer dom i?????? te.x: X-Tåget,upptåget,sj och många fler.
Dom är väldigt snygga. Hoppas att dom kommer att släppas snart. Det ska bli skoj att köra. Hur fort går dom????? Senast redigerad av Adtranz92 den 2007-04-12 klockan 23:48. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
|
Som det ser ut nu så är det Tåg i Bergslagen, SJ & Västtrafik som kommer.
Den har en max hastighet av 200 just nu. Men det ska justeras får respektive fordon.
__________________
MVH, Mikael Webbmaster på Banbyggarna.se Vill Ni se fler järnvägsbilder, besök gärna min sida - där Ni även kan läsa om min MJ-samling och se tågfilmer. En del av Teamet som bygger Stockholmsrutten. ![]() ![]() http://www.micke-andersson.se http://www.banbyggarna.se http://mikaelsgallery.fotopic.net/ |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tidigare haroldlowe12
Reg.datum: Mar 2007
Ort: Söderhamn, Sverige
Inlägg: 257
|
Tack. Då kan jag ju måla om Tåg i bergslagen till X-tåget.
Dom är jättesnygga. Det ska bli kul att köra. Dom kommer väl att gå att ladda hem på www.banbyggarna.se |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
|
Japp dem kommer upp på Banbyggarna. Sen kommer det kanske bli så att flera olika målningar kommer efterhand. Materiall för ett par målningar till finns.
__________________
MVH, Mikael Webbmaster på Banbyggarna.se Vill Ni se fler järnvägsbilder, besök gärna min sida - där Ni även kan läsa om min MJ-samling och se tågfilmer. En del av Teamet som bygger Stockholmsrutten. ![]() ![]() http://www.micke-andersson.se http://www.banbyggarna.se http://mikaelsgallery.fotopic.net/ |
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|