![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Namn: Arvid
Född: 1993 i Jönköping Bor: Fortfarande i Jönköping Sysselsättning: Pluggar Intressen: Tåg, fordon, data, musik, badminton och mat. Familj: Föräldrar (separerade), bror och "plastpappa". Bil: Dock ej min egna: Volvo V70 -01 Favoritloktyp: TMY Stationeringsort: Jönköping Musik: Det mesta förutom hiphop och dansband. Film: Gillar action och komedi, helst i en blandning. Jag gillar bland annat James Bond filmer, Eddie Murphy filmer mm. Gillar inte Romantiska filmer. Tv-serier: Simpsons, Parlamentet, CSI... Böcker: Inte mycket Dricka: Mjölk, Godmorgonjuice, läsk, fun-light och efter träning ligger vatten i favoritlistan. ![]() Mat: Jag gillar rätt enkla saker och snabbmat: -Tacos, pizza, hamburgare, köttbullar, köttfärssås och annat kött. Även pannkakor och plättar ligger i hög position. ![]()
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|