![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Leopold: inse nån gång att man inte får allt i världen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Min röst i denna fråga går till att vi lägger gränsen vid 30 minuter istället, har man ej kommit på att man skrivit fel, saknar info, länkar m.m innan tiden gått ut så är det ju inte svårare än att man kan skiva ett nytt inlägg med det som saknades i förra.
På 12-24 timmar hinner den som vill förstöra inläggen göra det många gånger om (trots att man inte skall göra det så vet vi ju att det händer). Hälsar Bengt Edit: Man kan ju också citera sitt tidigare inlägg så får man med sig den fakta som man skrivit tidigare i det nya.
Min hemsida: Räddningssidan www.raddningssidan.se Senast redigerad av Bengt74 den 2006-11-08 klockan 22:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Dessutom så kan man ju använda "Förhandsgranska inlägg"-knappen..Då har man rätt mycket om man vill redigera sina inlägg och då behöver man ju inte så lång tid som vissa vill ha här... MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
är det bara jag som är brydd hur mycket man orkar diskutera en edit funktion?
jag är medlem på flertalet hundra forum, och inget, jag menar INGET annat forum har ens denna fråga kommit på tal, där kan man editera sina poster i all evighet om man så vill, men jag förstår inte vad som är problemet här...? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Labonte
Om du inte förstått problemet kanske du ska läsa igenom tråden. ![]() ![]() Det har flertalet gånger inträffat att trådar blivit "oläsliga" för att medlemmar inte riktigt varit på det klara hur editeringsfunktionen skall användas. Jag har skrivit exempel hur medlemmar gjort på forumet här 2-3 gånger i denna tråd så jag är ganska säker på att du bör få en uppfattning om du läser tråden igen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
ja se dagens ungdomar (nu kände jag mig som att jag just passerade 60år ålder ![]() mina 2 ören är att kan man inte uppföra sig på ett vanligt internet forum så kanske man inte ska vara där. /Daniel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ah... missuppfattade dig då. Sorry!
![]() Håller helt klart med dig i det du säger! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
Exempel Motivering .... Mats
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Ja det var lysande exempel på detta problemet... MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
detta är även ett lysande exempel på varför man inte ska ha längre tid att editera inlägg än tex 30 min... Många utav svaren i tråden som MatsH länkade till kom mindre än 1 timme efter tråden skapades.
Nä, editeringsmöjlighet 30 min eller högst 1 timme |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|