![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
jag håller på att göra Älvsjö - Stuvsta....arbetet går seegt men mkt är på god form....
Det är (c) på d arbetet.... vart har du tex fått ritningar, ideér ifrån? lr du kanske inte va på forumet när STB skrev om vårt projekt? vet inte hur ny du e som medlem CJ.... Men jag tycker det känns lite som om du fått ideérna från STB's projekt.... Räkna inte med att kunna hävda att du har (C) på ditt projekt, då det säkerligen kommer finnas många likheter å vi var först..... Mvh: Kvarne, VD på VSÅS http://www.anglok.org/ SåS hemsida ![]() INLÄGG: Jag syftar bara på pendeltågsdelen av "ditt" arbete Edited by - Kvarne on 29 May 2002 14:48:36 Edited by - Kvarne on 29 May 2002 14:49:03 Edited by - Kvarne on 29 May 2002 14:49:23 |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Begränsningar i en rutt | Perre | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2004-12-18 13:17 |
Min rutt plan!! | Trigger | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 17 | 2003-11-12 14:58 |
Intresseundersökning Rå rutt | Mazz | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2002-12-12 20:53 |
SSB, Stockholms Spårvägs Byggare | SSB | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 11 | 2002-12-02 17:04 |