![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Att inte veta hur larmet låter är ju inte bra. I min andra skola (den första hade inte något larm) så lät larmet ungefär som en telefon. Det tog ett tag innan vi förstod vad det var som lät
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Vet man inte hur larmet låter eller vart man ska ta sig vid en brand, då är det illa. Då borde man prata med rektorn omgående, och påpeka detta. Funkar inte detta så är det bara att hota med att du tänker föra det vidare till högre nissar. Tex räddningstjänsten eller skolverket. Så det är bara att stå på sig, bränder är inget man bör underskatta. Har själv vart med om svåra, snabba och oberäkneliga bränder så jag vet hur det kan gå efter att ha sett det med egna ögon....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Intressanta bilder. Hur hamnade du på posten som utrymningsledare på en skola?
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |