![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej!
Denna fråga kan anses som lite dum och onödig, så ursäkta mig i så fall.[:I] Efter att jag installerat MSN Messenger 7.0 (BETA) så började jag att ändra storlek både på fönstret med kontaktlistan och själva konverstionsföstret. Men nu skulle jag vilja få tillbaka den storlek som dessa hade från början, fast jag vet inte hur jag ska bära mig åt. Jag har redan testat att installera om hela programmet, men det fungerar inte. Är det någon som sitter inne med kunskapen om hur man ska gå till väga? / Joel |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Jag behöver hjälp! Snälla hjälp mig! | ghost | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-05-12 19:06 |
Får ja ingen hjälp får det bli så här...[Och nu bl | prymikom | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 24 | 2003-01-03 18:18 |
Hjälp! [Hur lägga in medelanderutor i AE? | niofem | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-10-16 19:59 |
Hjälp! [Behöver instl. hjälp efter formatering] | Yzerman | Off-topic | 16 | 2002-10-09 17:09 |
Hjälp mig finna denna rälsbuss. | Trigger | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-07-13 00:38 |