![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#28 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Snälla Pierre:
Hur ska STORA siter likt train-sim.com och UKtrain-sim göra för att kunna fortsätta hålla igång sina siter? Om du kan ge en rimlig förklaring till hur man ska göra? Jag har tidigare i en tråd (som du själv i ett tidigare inlägg länkat till) redogjort för hur stora kostnader e-buzz skulle ha ifall vi skulle söka oss till ställen där vi måste betala för att hålla igång siten. Kan du tala om för mig hur vi på ett enkelt sätt kan få det att gå runt? Genom att inte få in ett öre tvingar man siten att till slut stänga eller på annat sätt begränsa bandbredden. Det skulle knappast vara kul om man endast kunde ladda ner en sak per vecka från en site... Jag är som sagt nyfiken på att se hur siter ska lösa sina utgifter. Du kanske föreslår sponsorer. Vet du var man hittar dem som är villiga att ställa upp och sponsra? Om du inte vet var man hittar dem då kan du inte heller ställa kravet att alla andra ska hitta det... Att jag skrev "rätta mig om jag har fel" var att jag hade ett minne av att en BB-medlem sagt detta till mig men tydligen har jag fått fel information eller minns fel och jag blev mycket riktigt rättad ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
MSTS Hänger! | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 8 | 2003-04-07 23:43 |
Konvertera från Trainz till MSTS, går det? | Pierre | Off-topic | 8 | 2003-03-04 22:18 |
Uppdatering av MSTS På Svenska! | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-02-18 19:32 |
Möte av flera tåg i MSTS. | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-01-30 20:21 |
Svensk version av MSTS är snart här. (Bilder) | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 29 | 2003-01-11 15:30 |