|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#11 |
|
Medlem
|
Citat:
Jag har f.ö fått detta bolag som ett projekt i skolan på obestämd tid, detta eftersom man "lever sig in" i vuxenlivet, förstår mer och så. Så, själv kommer jag att försöka köra mså verklighetstroget det bara går, as real as it gets Jag har faktiskt lärt mig mycket efter att jag startade UBOPGE och registrerade oss på SVTTL, tack Pursche för SVTTL! ![]() Jag förstårn att det är svårt DJ Clinton, det är det. Men vi är faktiskt fortfarande bara ungdommar som går i skolan, och är inte vuxna. MVH Daniel VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
|
|
|
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| "Cosmonova Trains" | Pson | Virtuella Tågbolag | 8 | 2004-06-07 02:08 |
| Cosmonova Trains Inc | vl | Virtuella Tågbolag | 37 | 2004-06-04 16:49 |
| Skicka iväg ditt namn ut i rymden! | Dson | Off-topic | 0 | 2004-01-23 12:15 |
| German Railroad byter namn till Germania Rail | Byggare Bob | Virtuella Tågbolag | 5 | 2003-09-03 15:13 |