![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
Ort: Stockholm
Inlägg: 732
|
![]()
Jag tror att jag skapar en ny tråd på växelloken då bl.a Amazing Mike gjort så många lok som passar in på en svensk/europeisk bana. Kanske en ommålning är allt som behövs (icke sa nicke, se Fredriks svar).
Visar därför några screenshots med beskrivningar av vilka lok det är från vänster till höger: ![]() DB 261 (tyskt), DSB MH och DSB MH Green (danska) ![]() EG3, MAK G102 och MAK G850 (alla tre tyska) ![]() M31 (ungerskt), FS Gr940 (ånglok, jag vet ![]() ![]() NS 2400, NS 2530 och SL 1001 Short Line (alla tre nederländska) ![]() En andra bild på dom lok där färgen påminner om "SJ brun" ![]() NS 6400 (nederländskt) Loken finns på http://crash.to/amazingmike , http://www.trainzitalia.it/archivio/ , http://www.xs4all.nl/~gjvh/trainz/ , http://www.trainz.hu/ , http://www.train-sim.dk/ , http://www.simtrainz.com/vulcan/index.html och på DS (DB 261 <KUID:75144:6912>. Om jag missat någon sida, rätta mig gärna. Som "bonus" en bild på två kranar, varav en ångdriven ![]() PRR steam shovel (austr.) och Crane ?? (nederländskt) Våra svenska T43 ![]() ![]() ![]() Och under tiden jag försöker fixa ett svenskt "hornsound" så kanske detta (<Kuid:32942:54000> ) duger, från det tyska loket DR110. Passar mycket bättre in än det amerikanska som många använder nu. Roger ![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bildsvep al'a Dson! (Varning, många bilder) | Dson | Lokaltrafik | 0 | 2003-12-22 15:37 |
nya fina sommarbana bilder | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2003-03-04 16:14 |
Bilder som jag tagit [ VARNING! STORA BILDER ] | Kvarne | Off-topic | 6 | 2003-01-04 19:55 |