| 

| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. | 

| 
	|||||||
| 
		 | 
	Thread Tools | Display Modes | 
| 

| 
		#1 | 
| 

Moderator 

| 

Hej! 

Föräldrarna skulle handla i Vetlanda och jag passar på att ta bilder... ![]() ![]() Jag gick längs med banan mot Åsedahållet och kom till BK-tågs verkstad där det stod T43  r och Y1 r...[ ]BILDER: -   T43, I banverksmålning...(ej inne för reparation?) -   ![]() Y1, Destinationen var "8-Linköping", men va fasen felet var vet jag inte...[8] -   Denna Y1:a har nog gjort sin sista tur... Fy fan för klottrare alltså! ![]() Den hade även brunnit!? Någon som vet var den gått i trafik? PS. Vissa bilder blev mörka plus att jag hade fingret framför kameran på en av bilderna, förlåt för detta![:I] EDIT: I mitten stod en Dalatrafik Y1 som hade några rutor förstörda men är de verkligen nödvändigt av dem att köra ner dom så långt ner som till verkstaden i Vetlanda?[  )]
		 | 
| 
		 | 

| 

| 

|