![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#20 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ja, jag tycker också ni får vara lite snälla mot Orbiter fan. Jag är aldrig långsur och jag har glömt allt ha sa han gjort, men som han aldrig kunde visa en bild på. Samtidigt förstår jag er, jag är också misstänksam mot det han säger nu. Men det är ingen anledning till att vara taskig!
Angående aktiviteter till NEJ, så har jag lyckats göra en. Tror jag???? Ska få den testad ikväll. Funkar den, så kommer den snart upp på Banbyggarnas sida. Man kör Y7 mellan Nedanby-Garnstad och får 3 möten på vägen, av andra Y7 ![]() ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Aktivitet till KMJ 3.1? | Gullner | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2004-11-25 17:41 |
Sökes: BETATestare av ny aktivitet till NDK 4.03! | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-09-30 17:40 |
Hjälp med testning till ny aktivitet i KMJ | sober | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2003-07-27 03:01 |
Aktivitet till "Number One Tram Route" | Hesa skurun | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-01-06 17:00 |
Aktivitet till KMJ-Routen | blackout | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 54 | 2002-11-02 15:48 |