![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#6 |
Member
Reg.datum: Apr 2002
|
![]()
Nu har jag satt in text och det gick att spara utan problem.
Men jag kan inte starta MSTS nu. Utan jag får felmedelande och en fråga om jag vill skicka felet till Microsoft. Det måste vara ett fel i min bana. Jag har en del Tyska, Österikiska samt Hela Danmark (nästan) i MSTS och dom fungera. Dom kräver också X-trak. Har Xp Pro om det kan vara till hjälp. mvh FFF |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Jag behöver hjälp! Snälla hjälp mig! | ghost | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-05-12 19:06 |
Hjälp önskas av någon finländsk vän | MatsH | Off-topic | 7 | 2003-01-20 22:52 |
Får ja ingen hjälp får det bli så här...[Och nu bl | prymikom | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 24 | 2003-01-03 18:18 |
Hjälp! [Hur lägga in medelanderutor i AE? | niofem | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-10-16 19:59 |
Håller på med en rutt och behöver lite hjälp | Yzerman | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2002-06-24 14:14 |