![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#32 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2011
Inlägg: 140
|
![]() Citat:
Att det fungerar "episkt" är troligtvis mest för att jag har lagt upp varje tågs schema i noga uträknat samspel med de andra tågen och ändrat signalsystemet på en del ställen (vissa stationer har fått utfartssignalerna placerade före växeln till huvudspår) för att inte köra ut på linjen och bli ståendes näsa mot näsa med ett inkommande tåg, det har varit lite pill för att få det att fungera ![]() Mycket provkörning också ![]() ![]() Visst upplever jag vissa driftstopp men inte något jag anser är ruttens fel, snarar mitt eget. I övrigt har jag inte behövt ändra rutten särskilt mycket, ingen spårändring eller dylikt. Norr om Carlsberg såg jag dock (vill minnas att det var däromkring) lufledningsom inte linjerade med rälsen vilket jag rättade till men det är för mig småfel som jag själv kan åtgärda när jag finner de =) Låter dig veta om jag hittar något annat från mina anteckningar (ja, jag antecknar under tiden jag provkör rutten om ev. ändringar jag behöver göra efteråt ![]() |
|
![]() |
![]() |