![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#32 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
Ort: Yxlan, Norrtälje
Inlägg: 1 346
|
![]() Citat:
Klona "oranga" TGOJ. 1. Från TGOJ Ma grön som har start/stopp funktion kopierar du över fliken sound till din klonade modell. Befintlig sound flik i klonade skall förstöras. 2.Kopiera över filen ma_features.gse till ditt klonade Ma lok. 3.Kopiera över fliken drivercharacter till ditt klonade Ma lok. 4.Kopiera över filen sj_ma_body.im under fliken sj_ma_body till motsvarande plats i ditt klonade lok. Config filen: Ändra (2 ställen): enginesound <kuid2:448495:50121:1> hornsound <kuid:448495:3185> Lägg till efter b_luft_1 { mesh-asset <kuid:67375:1021> mesh "luft_1_anim.im" anim "luft_1_anim.kin" att "a.koppelb" auto-create 1 att-parent "default" } : a_driver { mesh "drivercharacter/tchm_body.im" anim "drivercharacter/tchm_body.kin" att "a.drivera" auto-create 1 animation-loop-speed 1 att-parent "default" } b_driver { mesh "drivercharacter/tchm_body.im" anim "drivercharacter/tchm_body.kin" att "a.driverb" auto-create 1 animation-loop-speed 1 att-parent "default" } Ändra detta till: script "ma_features.gs" class "Mae" |
|
![]() |
![]() |