Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2018-02-28, 23:39   #6
erikgoran
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2016
Ort: Järfälla
Inlägg: 59
Standard

Tack Nils och Korvtiger!
Missade att det fanns ytterligare en patch....men den jag hämtade är från den sidan som Nils visade.......men jag tror jag hittat felet - det är nog "kära" windows 10 (som för övrigt pajade min förra dator så jag fick installera windows 7 igen...) som spökar - som sagt var - den nya datorn är sprillans ny och innehåller Windows 10 Home - de hämtade pacherna är exe-filer och Windows 10 öppnar inte dessa - har googlat om detta - och inte fått något redigt svar på lösningar på problemet. Men det borde vara fler än jag som har Windows 10 ........hur har ni löst detta? Skall man ladda hem Win RAR eller något sådant program som kan öppna exe-filerna. Ska ringa datortillverkaren och Windows i morgon.
erikgoran besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:59.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009