![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#14 |
Member
Reg.datum: Apr 2002
|
![]()
men det är väl lite att ta i med att WTC skulle vara iscensatt... jag kan mer tro på t.ex. att månfärden är en bluff också challenger... men WTC... det är att överdriva. Jag tror inte att man skulle göra nåt sånt bara för att få uppmärksamhet... fan det skulle vara som att sveriges regering skulle spränga hela hötorget, sergels torg och t-centralen...
MvH SoftOrre |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Vill du köra tåg på månen? | Pierre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 2 | 2004-07-11 21:05 |
OBS! [Varför jag varit borta från forumet] | DJ Clinton | Off-topic | 7 | 2004-03-28 08:41 |
Inte svårt att gissa var jag har varit... | Fredrik | Off-topic | 11 | 2003-07-29 22:42 |
Någon som varit på (h)julmarknaden? | GT | Off-topic | 3 | 2002-12-10 17:14 |
Janne & C/o har tydligen varit å handlat tåg! | Kvarne | Trainz - Allmänt om Trainz | 16 | 2002-04-15 15:13 |