| 
	
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
		
			
  | 
	|||||||
| 
		 | 
	Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
| 
			
			 | 
		#32 | 
| 
			
			 Medlem 
			
			
			
			Reg.datum: Jul 2012 
				
				
				
					Inlägg: 723
				 
				
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			I Railworks spelar det i princip ingen roll hur kraftig hårdvara man sitter på. Spelet är en flaskhalskonstruktion som i princip sätter grafikkortet i viloläge medans processorn får jobba för tre. Motorn klarar inte av mängden objekt, oavsett polygoncount på dessa. 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Open Rails begränsas i den mån man använder högupplösta texturer, som tar längre tid att framkalla. Det totala utnyttjandet av hårdvara kompenserar dock upp för detta och motorn klarar av väldigt många högupplösta/polygonrika objekt inom samma "tile". Ni förstår kanske varför jag prioriterar Open Raills ![]() Nåja, Hytten i dagslägget dårå.. Bakat och klart. (var det 3d-skaparen eller bagaren som sa det?   ) 
		Senast redigerad av granders den 2016-09-08 klockan 21:10.  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |