![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2015
|
![]()
Jag håller just nu på att börja med Gävle till Tierp banan.
![]() Eftersom att jag är ganska ny på att bygga eget så skulle jag vara tacksam om folk skulle vilja lämna lite tips här. Har redan dessa objekt installerade: swedish signals and rail-crossing by newS and KMW v1.1 swedish houses by newS pack-03 v1.0 swedish houses by newS pack-02 v1.1 swedish stations signs by newS pack-02 v1.2 Truckpack by newS v1 Truckpack by newS v2 MB Actros Mp4 and Coolliner by newS v1.1 MB Actros Mp4 and Coolliner v1.0 Package 2 Birches-Foliage-Pack by newS v1 swedish catenarys by newS v1 swedish catenarys by newS v2.1.0 swedish houses by newS v1 swedish platforms by newS v1.2 swedish signs by newS v1 Som är från följande hemsida: http://rail-sim.de/railsimnew/index....2-0-for-ts2012 Kanske redan nu någon som vet vilken station jag har börjat med? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |