| 
	
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
		
			
  | 
	|||||||
| 
		 | 
	Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
| 
			
			 Medlem 
			
			
			
			Reg.datum: Jun 2010 
				Ort: Yxlan, Norrtälje 
				
				
					Inlägg: 1 350
				 
				
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			OK. Nu har jag fått en del input och jag kommer först att satsa på den lösning 
		
		
		
		
		
		
		
	jag införde med "Ställa av" processen. Låter på Bengan som flimret försvinner efter ett par minuter. Att tiden blir så lång beror på att jag simulerar ett ånglok där tiden naturligtvis i realiteten är MYCKET längre, men DEN långa tiden tror jag ingen skulle stå ut med! Jag kommer att testa på TGOJ S3 loket, så det dyker så småningom upp här för test. PC-n här i Thailand har heller INGA flimmer problem...... Skillnaden mellan de sista 6 gjorda ångloken och övriga är att jag infört tids synkronisering mellan rökpuff och ljud => Ljudet styrs nu av skriptet, så när skriptet genererar en rökpuff (Smoke container 15) så spelar skriptet samtidigt upp en snutt ljud puff.  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |