![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2013
|
![]()
Hej
Tack IaN, Ekan mf l för era råd och tips. Jag har nu istället för att spara filerna öppnat dom direkt med hjälp av Dispence Dispascher (Eller hur det nu stavas). Då fungerade det. För övrigt så har jag byggt NKlJ i fullskala, vissa detaljer saknas fortfarande. Jag har även byggt Stångådalsbanan Linköping-Kalmar och hela TGoJ. Är det någon som är intresserad av att ta del av dessa så kontakta mig så kan jag med er hjälp lägga ut dom för uppladdning. Jag har inte någon 100 procentig koll på exakt vilka filer jag laddat ned, men allt jag laddat ned finns på detta forum. Jag håller även på att färdigställa RhB i fullskala. Där återstår mycket att göra, men jag hör av mig när detta är klart. Hus, lok och vagnar till denna bana hittar man på www.shanemoritz.ch och DLC. Mvh Klabbarpan |
![]() |
![]() |