![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
Ort: Fort McMurray, Alberta, CANADA
Inlägg: 1 388
|
![]()
Hej! Jag har skaffat mig en laptop med Windows 8. Ett helt annat system än gamla XP och Vista. Problemet: När jag laddat ner filer från Download Station och lagt dessa i Download Cart så kommer jag inte längre. När jag klickar på "Download all" så öppnas ett fönster där man vill att jag skall använda en "app" från "Store". (BILD ETT) Det finns ingen sådan app som passar till .CDP-filer! Den vanliga Content Managern öppnar heller inte automatiskt .cdp-filen! Någon som har erfarenhet och lösning på problemet?
Ett sätt jag kan göra är att ladda ner .cdp-filen från FTP-servern och spara någonstans på hårddisken. Sedan öppna den som vanligt i CM. Lite omständligt men ändå... Jag har skaffat mig First Class Ticket och gör jag på detta viset så är biljetten bortkastade pengar. Försökte leta efter filen i Content Mangern direkt från Download Station, men den syns av någon anledning inte där!!! Använder jag det vanliga hederliga gamla sättet, att söka efter filer direkt från Download Station så fungerar heller inte det att klicka på Download helper. Samma sak - det frågas efter en app. (BILD TVÅ) Vad kan man göra? Hälsningar
__________________
Benkegbg Är president i Bensland. Ett land där ALLA älskar att åka tåg. |
![]() |
![]() |