![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#22 | |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
![]() Bilden är från Hagen to Siegen. En gammal rutt, så om det är nya shaders som gäller så kan det mycket väl vara problemet. Själva kontaktledningen ser ju inte så hemsk ut, även om den blir hackig en bit bort. Det är upphängningen som är värst. Och den ska ju iofs inte användas i våra svenska rutter. AA har jag satt till SSAA 2x1, plus att jag använder fxaa inject. Jag skulle kanske kunna gå upp till 2x2, men då börjar fps att bli lite väl låg. Jag provade just att ställa upp Shader Quality och Shadow Quality från medium till highest, men det hjälpte tyvärr inte på luftledningen. När jag ändå är igång med mina frågor, har du någon aning om vad rutan Low Detail Shadows har för funktion? Om jag bockar för den, spelar det då någon roll vad jag väljer för Shadow Quality? mvh .... Mats
![]() |