Förslag till Stockholms Pendelltåg
Hej jag ska nu börja med ett stort projekt nämligen projekt Stockholm Pendelltåg och jag tänkte kan inte ni hjälpa mig med den. Om jag bygger den så ska den komma ut och vara nedladdningsbar. Jag kommer att börja med Stockholms Central som kommer att bli mitt punkten på banan jag kommer att använda google earth för att det ska se så verkligt utt som möjligt. Hjälpen jag i såfall kommer att behöva är bilder längst pendeltågs linjerna objekt till pendeltågslinjen som skyltar platformer och stations tak nedgångar ifrån stationerna hus bygnader som är typiskt för stockholm tex Stockholms stadshus. Pendeltåg måste bli fler modeller Som jag såg att någon hade försökt måla om en X420 till SL färg skulle gärna behöva den en X1a eller en X60 skulle ocså passa fint. Nu säger jag inte at ni måste bygga detta det är förslag till saker som jag skulle behöva till sträkan. Jag kan själv inte bygga detta för jag är urkas på det men därimot så bygger jag bra banor. Frågan är vill någon hjälpa mig att göra denna bana supper bra jag skulle gärna vilja att någon hjälpte mig att bygga banan ochså men jag vett inte hur man ser till att andra kan bygga på samma bana. vill någon ochså fixsa objekt eller tåg så blir jag jätte glad för det. OBS jag bygger i trainz 06 men jag skulle gärna bygga i trainz 10 men det går inte att ladda ner dit för den vill bara ladda ner till trainz 06 hela tiden ireterande. Om jag bygger dena bana så ska jag se till att inte bara jag får all upmärksamhett för ni har jö ochså då hjälp till att bygga dena bana. Jag kan jö bygga dena bana utan att såna hära saker men då kommer inte banan bli lika bra. MVH Rasmus (Tåg Galningen)
|