![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#22 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Nu när den här tråden ändå har väckts till liv (vilket är roligt tycker jag) så skriver jag väl också. Hoppas att fler som inte skrivit hänger på.
![]() Namn: Jakob Född: 1996 Bor: i lägenhet strax efter Gullmarsplan i Stockholm Sysselsättning: Hm, skolan och spela flöjt som jag gör Intressen: Tåg, simulatorer, bygga i 3d, bygga rutter, spela instrument, miljö, bygga webbsidor m.m. Familj: Mamma, Pappa, morfar (har inga syskon eller djur) Favoritloktyp: X31, X2, X3, M31 Stationeringsort: Stockholm C (kanske?) Favoriter Musik: det mesta, men inte opera och hårdrock. Film: Deckare... Tv-serier: kommer jag inte på något. Böcker: Samma som med film, deckare. Dricka: Godast är nog päronsoda. Mat: Kyckling och tacos är gott, annars äter det mesta. ![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2010-07-19 klockan 14:18. |
![]() |
![]() |