![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#5 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Jag fick:
- Ett papper på att mina föräldrar satt in 300 kr till kampen mot malaria genom Musikhjälpen (svårslaget!). - Ett dricksglas till min samling. - En digital fotoram (tackar för det!) - En högst analog fotoram med en bild på vår hund (jag bor själv, så jag träffar henne inte så ofta). - En hel massa badlakan och handdukar. Fyra av varje sort närmare bestämt. Hälften kom från jobbet och hälften från mina morföräldrar. - En USB-dammsugare från syrran (pik?). - En självbiografi i pocketform, från en fd sektmedlem. Ska bli mycket intressant att sätta tänderna i. - Sist men inte minst en riktigt härlig kväll med god mat och god gemenskap. Nu har jag precis kommit hem från julnattsmässan i Hörby kyrka. Underbart! Jag är väldigt väldigt nöjd, med tanke på att jag inte önskat mig något. God fortsättning på er! ![]()