![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Vilken/vilka Trainz simulatorer änvänder du? | |||
TS2009: Jag äger och använder TS2009, eller ämnar/kommer att köpa TS2009 under detta år |
![]() ![]() ![]() ![]() |
77 | 65.81% |
TRS2006: Jag äger och använder TRS2006, och tänker fortsätta att använda TRS2006 |
69 | 58.97% |
TRS2004: Jag äger och använder TRS2004, och tänker fortsätta att använda TRS2004 |
30 | 25.64% |
Flervalsomröstning. Antal röster: 117. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
Om en person använder alla versioner är det ok. För att resultatet ska bli så bra som möjligt är det viktigt att ni är ärliga. Egentligen är det väl så, att även om man har alla versionerna, så föredrar man en version framför de andra. Jag har alla versioner, men egentligen använder jag bara TS2009 när jag kör (Driver) och TRS2004 när jag programmerar. Jag kryssade alltså rutan för TS2009 enbart.
![]() |