![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#5 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Hur tycker ni det ser ut?
![]() Nu är hela Appleford klart komplett med hastighetssättning (som jag svurit MYCKET över...). ![]() Mötestplats mellan Appleford och Didcot Parkway. Alla signaler är alltid på höger sida om det spår som den gäller (enligt denna rutt. Hastighetsskyltar är på lite varierade sidor se nedan hur de gäller. (gul triangel) "50 ->" = Framtida hastighetssänkning på detta spår (gul triangel) "<- 50" = Framtida hastighetssänkning på detta spår Pilen behöver man egentligen inte bry sig om. Står skylten till höger sida om spåret kommer den att peka åt vänster ![]() (röd cirkel) "50 ->" = Ny hastighet startar from här på detta spår (röd cirkel) "<- 50" = Ny hastighet startar from här på detta spår (röd cirkel) "<- 50 ->" = Ny hastighet startar from här på två spår (finns vid oftast vid växlar) Ibland finns det skyltar utan pilar vid enkelspåriga sträckor, men dessa gäller självklart det enda spår som finns ![]() Kommer det en röd skylt innan en växel har den oftast inte två pilar, utan det är oftast om man redan passerat en växel. (ex på första bilden i detta inlägg) på mötesplatser är det dock alltid två pilar även innan växlar (se bild två) Vid möte växlas tåg från Appleford in på sidospår och tåg mot Appleford passerar! Kommentera gärna nu!
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! |
![]() |
![]() |