![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#14 | |
Medlem
|
![]() Citat:
(Eller så är det jag som missuppfattat hela spelupplägget, vad vet jag?? Sedan som vanligt så står det ju en hel del om vad som kommer att finnas med i spelet, här är några saker som står med på deras lista men som iallafall inte jag hittat eller inte fungerar för mig: Animated display monitors at stations: * Har jag inte hittat/sett några Random animated persons at stations: * Inte vad jag sett, jag kör med low level, alla står väldigt stilla hela tiden Intelligent and custom announcements: * nje, knappast, bara 5 olika ljud och hälften av dom låter som en aspackad operasångare som pratar i en glasburk. Extensive scoring system, adding to the excitement and fun: * Har inte fattat vitsen med detta, vad är det bra för?? Realistic lighting on the trains: * Tycker inte ljuset är så värst bra, ibland ser man ju ingenting i tunnlarna. Några saker som jag däremot tycker är bra eller väldigt bra: * Blixtarna man ser när man kör i tunnlar, ser väldigt realistiskt ut * Grafiken /landskapet/oimgivningen/tågen m,m är snygg gjorda, ibland ser det verkligen verklighetstroget ut. Ljudet, gnisslet m.m, helt okej (förutom utropen då) Hälsar Bengt
![]() |