![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
Ort: Vendelsö
Inlägg: 4 502
|
![]()
Sammalunda för min del, dom få saker jag gjort till MSTS/Trainz kommer jag att så snart det är möjligt påbörja till Rail Simulator.
Rutt-bygge får anstå för min del ett bra tag framåt, då det är svenska objekt och fordon som behövs mest inledningsvis, så där är min prio. Hur det fungerar att utnyttja 3D-underlag som är skapat i t.ex TSM, GMax eller annat är ett frågetecken på än så länge. Officiellt så kommer RailSimulator ha stöd för 3DCanvas och 3ds max inledningsvis, men man får väl hoppas på att flera 3D-miljöer kommer att ges stöd för. Abacus (TSM) har tydligen inte visat något större intresse hittills, så dom står inte på agendan att göra konverterare till om jag förstått det som Adam skrivit rätt. |
![]() |
![]() |