Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Arkiverade forum > SST - Simulator för spårburen trafik > SST - Simulator för spårburen trafik

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-04-19, 15:52   #7
Johanb
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 27
Standard

Laddade ner SST (2 filer) och körde igång simulatorn. Tyvärr verkar texturerna inte se ut som dom ska. Det mesta av texturerna är vita även om tex grön granskog går att se.

Kör med ett Nvidia Geforce 7600GT och det ska väl klara OpenGL?
Har fler haft detta problem och löst det. Tacksam för svar.
Någon här pratade tidigare om att Nvidia körare skulle ändra om i View3d på Doublemasks
Från True till False, vilket jag gjort utan resultat.

Tack på förhand
Johan
Johanb besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:35.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009