![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#5 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Nu tror jag att den även duger för dom som vill köra spårvagn eller vad säger Kenny.
![]() Min första riktiga texture som jag har gjort för hand. Någon som har tips om att göra dom, på något annat sätt som kan vara enklare. Har vid mappning kört Print Scrn och fått fram formen på refugen och sedan målat för hand i paint. ![]() Refug nr. 2. ![]() Refug nr. 3. ![]() ![]() Refug nr. 2 och 3. Ska jag försöka att fixa till bättre texturer för. Under tiden undrar jag om någon som är lite mer hemma i gmax kan fixa till en sådan här skylt som saknas. ![]() Gärna en för återvändsgränd också. Bengan |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Mina försök i gmax. | Carlj | 3D-design - Trainz | 36 | 2005-11-15 22:09 |
Första försök på nattbild | prymikom | Off-topic | 1 | 2004-03-01 21:47 |
ETT SISTA FÖRSÖK TILLL ATT MÅLA OM 1024*1024 TEX.. | Olaf Lindström | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 53 | 2003-04-02 21:13 |
Försök med fotad front! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-03-13 16:13 |