![]() |
If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
Register | Members Area | FAQ | Members List | Community-ware/Modell-shop | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#16 |
Medlem
Join Date: Jun 2010
Location: Yxlan, Norrtälje
Posts: 1,345
|
![]()
Bild hämtad från Digital museum och AI färgad. Loket är L 818 och med sluten hytt. Fotad 1963.
![]() ![]() ![]() Uppdaterat/Nytt: 1.Många nya/uppdaterade detaljer. 2.Ångloks ljud. 3.Luftpump hanterande: ______I DCC mode sätts luftpump på om minst en vagn tillkopplad. ______I Cabin mode reglerar du själv på/av. ______Observera att loket ej är körklart om du missat att starta luftpump och minst en vagn är tillkopplad. Cabin mode. 4. SJ L loket kan slira om tågsättet överstiger 175 ton. Endast i DCC läge. 5.Föraren kvar vid koppla ned loket, men förar figuren tas bort. 6.Tärningsstången går över till back/fram läge när man ändrar riktning på ångloket. __ Endast i DCC läge. __ I stopp läge och ändra riktning: Tryck på W eller X en gång och vänta lite innan du ökar hastigheten. __ Du kan ändra tärningsstångens position i DCC läge och sedan gå över till Cabin läge. ![]() ![]() Ladda ned readMe filen för att kolla in alla kommandon m.m.: https://www.mediafire.com/file/t36pc..._VER1.pdf/file Download av L loket, tender och hytt: https://www.mediafire.com/file/dks93...11_27.cdp/file ![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|