![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Tjena,
Som vanligt är RE helt sjukt. Denna gången är det växlarna som är konstiga. Jag har satt ut dem som vanliga växlar i dubbelspåret så tågen kan byta spår. Men när man ska göra en aktivitet i Activity Editor så kan man till exempel inte välja vid växeln "Take other exit"...Alltså kan man inte flytta växeln i Activity Editor. När man kör i Train Simulator och skall trycka på "G" för att lägga om växeln som ligger 200 meter framåt så kraschar spelet. "Kontakta Microsoft" skylten kommer upp och jag väljer "Don´t send"... Då kommer jag tillbaka till Windows igen. Så var det med det. Jag har X Tracks 3 installerat men även utan denna hände det. Alla duktiga landkapsbyggare eller kunniga RE människor! Någon som känner igen detta? Vad kan man göra för att åtgärda det? Gör jag något fel? Hur gör ni? Tack så hemskt mycket på förhand! Med vänliga hälsningar: ![]() X2000 - Sveriges stora stolthet, ända in på 2000-talet. |
![]() |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Mazz! Det här är 1 liten protezt riktad mot dig ;) | tufftuff | Off-topic | 13 | 2003-09-29 19:02 |
Hyllning till Mazz | Trigger | Off-topic | 13 | 2003-02-25 12:50 |
Vilken läsk dricker du helst? | Dson | Off-topic | 3 | 2002-11-04 10:15 |
Heja Mazz! ["En Traniz bana"-galleriet] | Dm3 | Off-topic | 3 | 2002-06-18 17:22 |