![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#18 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2012
Ort: Vimmerby
Inlägg: 333
|
![]()
... för att det har varit tyst här i tråden. Det har varit mycket saker som (tyvärr) varit högre prioriterade. Nu i helgen kommer det vara "This is Hultsfred" så det gynnar inte heller bygglusten
![]() ![]() Nu till vad som egentligen händer med banan: efter att vi fyra som jobbar med den har mätt alla skärningar, banker, broar, allehanda skyltar samt fotograferat allt in i minsta detalj så är c:a 68% av det uppräknade utplacerat. Det har också blivit lite arbeten på ÖCJ mellan Kisa och Mörlunda då denna sträckning kommer att finnas i rutten. Det har också blivit mycket arbeten av Norrköpingsbon inom landskapssektorn, se bara på bilderna! Är det något ni undrar så är det som sagt bara att fråga så återgår jag nu till bankandet, skärandet samt 3d-modellerandet ![]()
__________________
/MVH Hugo, Småländsk loktok som byggde ÖJ, men nu bygger HWJ i trainz ![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
3d-design, hultsfred, ruttbyggande, smalspår, västervik |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|