![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#15 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2006
|
![]() Citat:
Men strengt tatt er det ikke så farlig for min del, men hadde vært fint å hatt det i et par tyske lok jeg har; På WupperExpress11 når man kommer til Dortmund fra Münster må du foreta rundgang for å komme deg videre. Vanligvis kobler jeg fra lok, kjører til en bru og foretar en trekantvending og rygger tilbake. Men man gjør jo ikke sånt i virkeligheten!! Tror problemet ligger i Microsoft.NET 1.1 siden rv_cvf krever 2.0. Også litt frustrasjon over om MSTS bør ligge i Programfiler (x86) eller ikke... Hvis flytting til x86, full re-installasjon eller bare flytting av mapper...? Da går det i å finne rett versjon av microsoft.net 2.0.... Er redd for PC-problemer. Jeg ville ikke nevne alt dette ovenfor, da dette blir litt for mye frustrering... |
|
![]() |
![]() |
Taggar |
rc6, rundgång |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|