![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Jag har testat båda spelen/simulatorerna, och det finns en hel del svenskt till båda två, men främst till trainz.
Trainz har mest. Vet att X2000 finns att ladda ner här från forumet helt gratis, en gammal model dock, men ändå. Trainz är lätt att använda och lätt att förstå. Däremot tycker jag personligen mer om railworks, även om jag tyckte att det var svårare att komma in i och att förstå, tycker att menyerna är lite röriga jämfört med trainz. Jag tycker att railworks är snyggare och roligare att köra. Det finns dock ingen X2000 just nu men jag vet att basse håller/höll på att bygga ett: http://www.e-buzz.se/forum/showpost....postcount=1011 Vad jag vet finns det inte jätte mycket till railworks. Några av de saker som finns: Y1 T43 T44 RC-Lok (Går att köpa för 150kr tror jag) SJ:s blåa vagnar Det var de saker jag kan komma på så här på rak arm, men mycket håller på att byggas. T.ex: Y2/kustpilen Min personliga favorit, X31/Öresundståg X2000 Regina X40 X60 Och lite till. |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|