![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2010
|
![]()
Är det möjligt att vid tillfälle säkerhetskopiera sina projekt i TS2010?
Jag har haft lite strul med uppstart av spelet och det kan bero på att jag försökt inportera för många fordon på samma gång, man får kanske ta en i taget..... Men jag har ju redan förlorat mitt påbörjade bygge 1, kanske 2 gånger, däröfr funderar jag på detta, man kunde väl spara ner allt i en särskild CDP eller liknande? Starthjälp-filen hade jag, visst fanns det en annan liknande fil också med ytterliggare ingående info? Sist men inte minst, gillar ni att snacka TS på msn så har jag samma användarnamn här som jag har adress på hotmail....... ![]() Då det gäller oss nybörjare, var med om det på ett forum, folk köpte vissa produkter och sen slängde upp typiska nybörjarfrågori forumet dom fann på nätet. Tänk om det fanns en nybörjartråd här där man kunde komma med alla möjliga frågor och verkligen få ett svar och kanske en PDF fil, istället för att bara få en PDF som svar. Sen detta om nybörjare, tänk om man kunde ha nån typ av nybörjarskola här på forumet, nån av er som verkligen känner er säker på programmet kan lotsa oss som är nybörjare genom att ha några lättare lektioner, man får på forumet en instruktion på att utföra ett projekt, anlägga t.ex. vägskydd (bommar/övergång) och därmed kan man läsa igenom och sen utföra detta med stöd av den text som finns, där kan någon av er mer kunniga emellanåt lägga upp olika övningar för oss andra. Oj vad trött jag är.....kanske märks då ni läser...... |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|