![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
![]()
Tänkte bara kolla med panelen om jag förstått saker o ting rätt.
* Om jag vill uppdatera Trainz 2009 till senaste rev. läge så måste jag ha DirectX 9 installerat. * I Trainz 2010 så fungerar uppdatering med DirectX 10. Orsaken till att jag frågar är att jag installerat Trainz i en ny burk med Win 7 (64 bit) och uppdatering av rev. läge funkar inte . Orsaken nedan: This version of Trainz requires the August 2009 release of DirectX9. The patch can be retried once DirectX is updated. Patching aborted. Känns fel att behöva installera en äldre version av DirectX för att det ska funka. Men om det ändå är så kanske det är lika bra o investera i Train 2010 istället. Mvh |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|