![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Hej, nu håller jag på att bygga, den största bangård jag nånsin byggt i trainz, i PT GBG vid Sävenäs. På bilden ser man hur många spår ( fler ska byggas).
Jag har hört talas som nåt slags luftledningspaket, vart finns de och hur använder man de? finns de någon färdig manual på de eller nåt? Annars blir de jobbigt att sätta ut luftledningar för varje spår.... EDIT: Hittade paketet nu på STW men hur använder man de, är de väldigt avancerat?
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2010-05-02 klockan 16:21. |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|