![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Med detta medelande så tror jag att jag inte kommer att skriva så ofta här i forumet p.g.a att min utbildning tar upp mycket av min tid och mitt intresse börjar lämna tåg och gå över till lastbilar och det är ju det jag utbildas till förståss en lastbilschaufför. Jag kommer antagligen att gå ifrån föreningen jag är medlem i samt sluta fota tåg. Min sida kommer eventuellt att läggas ner och upp kommer nog en lastbilssida eller ingenting alls. Det är tråkigt att det skulle bli så här, men jag har haft en skit bra tid här på forumet med nya kompisar som jag gärna fortsätter att mezza med på MSN eller ICQ. Men härmed så kommer jag nog i stort sätt aldig skriva i forumet merän kanske då och då. MS trainsimulator kommer jag fortsätta spela och hjälper gärna till med ommålningar eller fototexturer.
Ni får ha d så jätte bra allihopa och vi hörs väl när jag skriver i forumet eller på någon chatt ![]() Mvh:Trigger ![]() http://medlem.spray.se/farjestad5 |
![]() |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
KMJ och JBJ har blivit kalhyggen??! | alexfaldt | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-08-26 18:29 |
Min hemsida ar blivit uppdaterat | TheDane2002 | Off-topic | 2 | 2003-03-14 10:42 |
Glöm det jag sa innan om tågvärlden!! | Trigger | Off-topic | 6 | 2002-11-20 15:04 |