![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Nu har även Gamereactor fått "nys" om Trainz (lite sent tycker jag). De skriver bla att Trainz är satt att släpps den 29 april (något som redan har varit uppe här på forumet) och att Trainz är ett Railroad Tycoon liknande spel (hör och häpna). Skulle Trainz likna RT2 mer än MSTS? Är det något jag missat här? Dålig jämförelse.
Mvh Mikael R ![]() VD på VTK AB - Virtuella Tågkompaniet AB |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
|
![]()
he he... Viss koppling till RT kan jag förstå även om det nog mer liknar MSTS som du säger Mikael. Dessutom var det fler faktafel hos Gamereactor men man får vara glad för det lilla som skrivs.
Vi kommer nog se en artikel i Allt om Hobby snart också om jag inte har helt fel. /Fredrik Forumvärd ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
URL, please.
/Jörn ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
Ojdå, glömde det. Kommer här:
http://se.gamereactor.net/news/index.asp?NewsID=6150 Mvh Mikael R ![]() VD på VTK AB - Virtuella Tågkompaniet AB |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Som tack tipsar jag om www.gamespot.com (sök på Trainz, första träffen är rätt). Inte särskilt ny artikel, men jag hade i a f missat den tills nu.
/Jörn ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
BHJ v1.1 "Inga torvransporter och missing assets" | lan | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2004-02-23 18:40 |
Lite kortfattad info om vad Henk från Auran sa | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2003-08-13 11:29 |
Hjälp önskas... | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-11-13 10:07 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |
Pang-nyheter om Trainz | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 8 | 2001-10-13 19:23 |