![]() |
If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej har lackerat greens cargo Rc4 1290 ska försöka att få till linjerna på loket på balken och sidorna.
Kommentarer mottages gärna. Leopold.
HECTORRAIL FUTURE RAIL TODAY www.hectorrail.com Planering av Mitt nya banprojekt. Last edited by Leopold; 04-09-2006 at 08:14 PM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Månadens bild - Mars 2005
|
![]()
Hej!
Detta är vad jag har i bildväg på 1290. Hoppas att det hjälper något. mvh .... Mats
![]() Last edited by MatsH; 11-30-2009 at 02:05 PM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Jag har några bilder på "omgjorda versionen av oranga 1290".
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hej tobias har du bilder på fronten av loket?
Leopold.
HECTORRAIL FUTURE RAIL TODAY www.hectorrail.com Planering av Mitt nya banprojekt. Last edited by Leopold; 04-10-2006 at 05:35 PM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hej har börjat med linjerna på loket här kommer 2 bilder på hur loket ser ut just nu.
Leopold.
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Hej Leopold, lite konstruktiv kritik,
jag saknar märkningen " ASEA" samt att det är fel typsnitt på Littera beteckningen. Dom har bytt till samma som "green cargo" utseendet! Fortsätt med Ditt fina arbete. Gerry |
![]() |
![]() |