![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Schlager!
Jaha, då var det cirka tio minuter tills schagerfinalen drar igång. Jag gillar personligen E-Type framför Pantertanterna, Lena BH och transvestiter som både skämmer och skrämmer. Sexkläderna som kvällstidningarna har gjort ett stort nummer ska även de bli intressanta att se! Hoppas på en jämn upplösning av schlagerjippot, gärna med en klassisk jagga överst på prispallen. ![]() ____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
![]() |
![]() |
#2 |
Member
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Hej
Nån som har en personlig favorit? Skulle vara kul att se vilket bidrag som vinner här på forumet. Min personliga favorit är i alla fall After Dark. Tycker det skulle vara lite häftigt och skicka dom till Istanbul. Hälsningar MIcke |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Lena Philipsson vann med det urusla (som jag er det) bidraget "Det gör ont"
MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
Nej tack, hellre käkar jag cyanid en kollar på Schlager, nja inte riktigt men nästan...
![]() Jonte |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Vilka usla juryröster! De framstod ju riktigt amatörmässiga. I övrigt var väl det hela helt ok, E-Type hade det klart häftigaste framförandet...
____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
![]() |
![]() |
#7 |
Skånsk användare
|
![]()
E-type har inte i Schlagersammanhang o göra.
MVH Erik ![]() VD,Railway Transport System Kontrakt: http://www.svttl.se/rts.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
EDIT: STavfel[:I] MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Skånsk användare
|
![]() Citat:
MVH Erik ![]() VD,Railway Transport System Kontrakt: http://www.svttl.se/rts.htm |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Senior Member
|
![]()
Tyckte för en gångs skull att "rätt" låt vann..
E-Type får bonus för att han hade Motörheads trummis! |
![]() |
![]() |