![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Hej jag har ett litet problem på min bärbara Dell... Shift och Ctrl fungerar som enkel respektive dubbelklick... e de någon som vet hur man blir av med de? De börjar bli ganska iriterande....
NetMagic ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Net,
Du måste nog förklara lite mer ingående. Jag tror knappast att någon förstår vad *** du menar. wilburt |
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
Ändring av felbeskrivningen:
Har underdagen upptäckt att om jag håller ner någon av knapparna på tangentbordet mer än en sekund så blir de som en klickning med musen... håller jag in ännu längre så fortsätter den att "klicka" utan att jag ens är i närheten av pekpinnen, tuchpadden eller den vanliga musen som jag har kopplat till datorn. Detta gör att om jag markerar flera filer utan att släppa tex Ctrl så blir det som om jag klickat på filerna och dom börjar öppnas. NetMagic ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Junior Member
|
![]()
Nu är problemet löst... tog med datorn till jobbet så dom får tömma den och instalera XP på den i stället...
NetMagic ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Har någon annan problem med nedladdning från DS. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 14 | 2004-11-07 16:13 |
Problem med Norton Antivirus 2004 | Rogge | Off-topic | 5 | 2003-10-09 11:45 |
Problem med MSTS! | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-02-17 09:59 |
Problem med SP3 | odd | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2002-08-01 19:30 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |