| 

| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 

| 
	|||||||
![]()  | 

| 
		 | 
	Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
| 

| 
		#1 | 
| 

Medlem 

Reg.datum: Feb 2003 

| 

Ok, jag har suttit hemma och pulat lite med Jasc Animation Shop. Super kul asså!  

![]() Har gjort två lok, dock Amerikanska, men ändå. Plus en Avatar som jag har på ett annat forum. ![]() Lok nummer 47, en smalspårig Mikado med inspiration från K-36  rna.![]() Ett Amerikanskt godstågs lok. Med rök! Är jag mycket stolt över.[^] ![]() Och min Avatar, gulligt.[:I] Jag har planer även för Svenska lok. Hoppas att ni gillar min nya mini hobby. ![]() /Jonatan   Ånglok är bäst!
		 | 
| 
		 | 

| 
| 

| 
		#3 | 
| 

Medlem 

| 

Mmmm. Kanske lite stora. Men jag gör dom mest bara för skoj skull. 

Jag kan nog göra dom väldigt små, men då finns inte mycket plats för detaljer. /Jonatan   Ånglok är bäst!
		 | 
| 
		 | 

| 

| 
		#5 | 
| 

Medlem 

| 

Ja. Den är supersnygg.  

Vad sägs om detta? Pytte litet.   Om du tittar riktigt noga så kan du se koppelstängerna röra sig. Mindre är sådär kan jag inte./Jonatan   Ånglok är bäst!
		 | 
| 
		 | 

![]()  | 

| 

| 

Liknande ämnen
		 | 
	||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg | 
| Bilder på min rutt LBJ (obs, många bilder!) | Deskgrunt | Landskapsdesign - Trainz | 53 | 2005-07-13 15:31 | 
| NYA BILDER VHJS TEST VERSION DEL 2 | Stefan | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2002-12-18 01:12 | 
| Bilder från VHJ Test version | Stefan | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 9 | 2002-12-13 21:19 |