| 
	
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
		
			
  | 
	|||||||
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			 Medlem 
			
			
			
			
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Hvist jeg husker riktig så var det en svensk side som hadde 
		
		
		
		
		
		
		
	Det norske Di7 til nedladning. Den siden ble borte men hvorfor det vet jeg ikke. Er det noen dær ute som har dette loket ? kan dere sende meg det ? plizzzzzzzzzzzzzzzzzz ![]() Jørn [8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D] Jørn Rondestvedt  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
   | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 Veteran 
			
			
			
			Reg.datum: Aug 2001 
				Ort: Mölndal 
				
				
					Inlägg: 4 267
				 
				
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Hej 
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Loket har S_W målat och det finns på http://www.train-sim.com T44/Di7. Original by Mats Strid. NSB repaint by Svante Wendel di7nsb.zip ![]() Hawk    | 
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
			
			 Medlem 
			
			
			
			
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Trainsim.com er en dritt side. Det går ikke ann å logge seg på. 
		
		
		
		
		
		
		
	Jørn Rondestvedt  | 
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			 Moderator 
			
			
			
			Reg.datum: Dec 2002 
				Ort: Jönköping 
				
				
					Inlägg: 2 867
				 
				
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			När du får skärmen som säger "all nodes are busy"(något sådant!) 
		
		
		
		
		
		
		
	så trycker du "F5" och klickar på "OK" om du håller på så så kommer du in till slut! ![]() --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen  | 
| 
		 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#5 | 
| 
			
			 Medlem 
			
			
			
			
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Det går fortsatt ikke [V][V][V] 
		
		
		
		
		
		
		
	Jørn Rondestvedt  | 
| 
		 |