![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Junior Member
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Är ny här på forumet !
Jag har hört talas om, och även sett,att det skall finnas ett par Y7.or på gång till Trainz. Därför undrar jag hur långt dessa har kommit. Lok-kalle har ju en på g. Är det någon som vet om den snart är klar ! Är mäkta intresserad av Y7.an, eftersom jag bygger en nodell av en bana som funnits i verkligheten, och där det gick sådana. Carrik |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Junior Member
|
![]()
Försöker väll igen då !
Lok-kalle eller ni andra som håller på med att bygga Y7 ![]() väll höra av er på något sätt. Jag har förgäves försökt att nå dig på mailen Lok-kalle, men det är stört omöjligt att få min dator att acceptera adressen ?! Jag har snart inga naglar kvar att bita, just för att jag väntar på att få ut en Y7:a på min bana. |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
Nähäpp, det blidde inget svar........
Då går vi väll vidare til nästa fråga istället. Om jag nu skulle vara intresserad av att hålla mig mer up to date med Trainz, och vill investera i en nyare utgåva, typ UTC, går det då att lägga över sådant man gjort i 1.0 till UTC utan att problem uppstår ? (Hoppas ändå på svar angående mina tidigare inlägg) |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
Hej Carrik!
Ja de ska gå bra de har gott för mig iallafall ja har Trainz UTC nu och ja har fortfarnde några objekt från Trainz 1.0 istallerade så savret är JA. Tyvärr så har jag inte nått svar på din förra fråga. M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
#5 |
Junior Member
|
![]()
Tack för det snabba svaret, Nicke 123
Gótt att veta att det finns några som går samma väg som jag själv. Hälsningar Carrik |
![]() |