| 
	
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
		
			
  | 
	|||||||
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			 Veteran 
			
			
			
			Reg.datum: Jul 2008 
				Ort: Fagersta 
				
				
					Inlägg: 5 542
				 
				
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Detta är en rutt jag hittade idag. Den är under utveckling och finns att ladda ner som BETA (dock kallas den V2.0). Väldigt fin rutt som kommer att bli en av mina absoluta favoriter när den är klar! Dubbelspår och STH på mellan 100 och 160 km/h! 
		
		
		
			![]() Kan för övrigt intyga att rutten är realistisk, jag har varit på Koszlow station i verkligheten och kände igen mig! ![]() http://www.cmk.cba.pl/2.html 
				__________________ 
		
		
		
		
	Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
   
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 Veteran 
			
			
			
			Reg.datum: Jul 2008 
				Ort: Fagersta 
				
				
					Inlägg: 5 542
				 
				
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tittade av en slump in på det polska forumet idag och den slutgiltiga versionen av rutten släpps idag eller i morgon! Helgen är räddad!  
		
		
		
		
		
		
			![]() ![]() http://cmk.cba.pl/ Bara att vänta på V3.0 på ruttens hemsida! 
				__________________ 
		
		
		
		
	Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
			
			 Medlem 
			
			
			
			Reg.datum: Jun 2009 
				Ort: Danmark 
				
				
					Inlägg: 1 171
				 
				
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Va bra  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Så hoppas vi dom gör det  
		 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |