| 
	
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
		
			
  | 
	|||||||
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			 Medlem 
			
			
			
			Reg.datum: Dec 2009 
				Ort: Malmö 
				
				
					Inlägg: 2 055
				 
				
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Har alldeles för att glömma och en viktig information saknas i manualen: 
		
		
		
		
		
		
		
	Kommer man från Åmål måste tågsättet stanna framför norra utfartsväxeln. I annat fall går bommarna ner i vägskyddet strax bortom vbäxelnFarten direkt efter växeln får inte överstiga 20 kim/tim. Vägskyddet är så konstruerat att man skall kunna rundköra ett lok förbi yttersta växeln utan att bommarna går ner. Vad gör man inte för bilismen. Nisse  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
   
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 Medlem 
			
			
			
			Reg.datum: Apr 2004 
				Ort: Lom - Norway 
				
				
					Inlägg: 1 272
				 
				
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Vilket vägskydd pratar du om ? STW eller STL?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse).  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
			
			 Medlem 
			
			
			
			Reg.datum: Dec 2009 
				Ort: Malmö 
				
				
					Inlägg: 2 055
				 
				
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Erik1200: Intresserad av banan? Sänd email-adress. Använd Forum/Medlemslista.  
		
		
		
		
		
		
		
	Nisse  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |